Müşteri ile Doğru ve Kaliteli İletişim

Her sektörün büyük bir rekabet döneminin içine girdiği tüketim çağında; bir firmanın en önemli kaynağı müşterisidir. Müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ise bir firmanın en büyük rekabet aracını oluşturmaktadır. Peki, memnun edilmek isteyen müşteri ne beklemektedir?

Bir işletmenin en değerli iki varlığı çalışanları ve müşterilerdir. İki değerli varlığı bir araya getirerek sağlıklı ve iyi bir iletişimin kurulmasını sağlayan ise CRM (customer relationship management). En başta bilinmeli ki mutlu çalışanlar mutlu müşteriler yaratır.

Her sektörün büyük bir rekabet döneminin içine girdiği tüketim çağında; bir firmanın en önemli kaynağı müşterisidir. Müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ise bir firmanın en büyük rekabet aracını oluşturmaktadır. Peki, memnun edilmek isteyen müşteri ne beklemektedir?

Müşteri; çalıştığı firma tarafından tanınmak, hatırlanmak, kendini önemli ve özel hissetmek ister. Bu istekleri karşılanan müşteri, memnuniyetini çevresine de aktararak zaman içerisinde sizin gönüllü savunucunuz olmaktadır. Uzun süreli projelerde müşteri ilişkilerini pürüzsüz yönetebilmek ise iyi bir Müşteri İlişkileri Yönetimi gerektirir. Bunun için de en iyi çözüm ortağınız kuşkusuz Logo CRM olacaktır.

 

Logo CRM Neler Yapar? 

Logo CRM, müşteriyi temel alan bir yapı oluşturarak işletmenizin karlılığına doğrudan etki edecek bir sistem kuruyor. Müşteri segmentasyonuyla zaman tasarrufu sağlarken, web tabanlı yapısı sayesinde de sizler için her an her yerden erişilebilirlik sağlıyor.

Gerek mevcut müşteri tabanını daha iyi tanımayı, gerekse potansiyel müşterilere en doğru şekilde yaklaşmayı sağlayan Logo CRM çözümü, müşteri ilişkilerini yeni bir boyuta taşıyor. Saha operasyonlarından kampanya planlamaya ve sıcak satış süreçlerine kadar, müşteri ile iletişim kurulan her noktanın kapsandığı Logo CRM, aynı zamanda işletmelerde kurumsal hafızanın oluşturulmasını da sağlıyor. Müşterilerle yapılacak görüşmelerin planlanması ile başlayan ve satış sonrası memnuniyet ölçümlerine kadar uzanan süreçte, mobil kullanım imkânı da sunan Logo CRM sayesinde müşteri merkezli bir yapı oluşturmak ve böylece kârlılığa doğrudan etki edecek bir sistem kurmak mümkün oluyor.

SDM Yazılım Hizmetleri,  sizler ve müşterileriniz için en iyisi olduğuna inandığı Logo CRM hakkında sizlere tam hizmet vermektedir. İnce bir titizlik gerektiren bu süreçte sizlerin daha iyi ve hızlı sonuç alabilmeniz için çözümler üretmeye devam ederken, sizler de müşterinizle daha kaliteli ilişkiler kurmaya devam edebilirsiniz.

 


Çerezler (cookie), sdmyazilim.com.tr web sitesini ve hizmetlerimizi daha etkin bir şekilde sunmamızı sağlamaktadır. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için Çerez Politikalarımızı ziyaret edebilirsiniz.