İş Akışına Dijital Çözüm.

Logo İş Akış Yönetimi, geliştirdiği çözümleriyle işletme içi iş süreçlerinin oluşturulması, sürekli olarak takip edilmesi ve sonuçlandırılması işlemlerini tamamen dijital ortamda gerçekleştiriyor. Böylece iş akışları daha verimli ve sorunsuz gerçekleşiyor; işletme genelinde standardizasyon artıyor, maliyetler ve kayıplar azalıyor.

Günümüz iş dünyasında işletmeler oldukça kalabalık ve birbirinden farklı birçok departmandan oluşuyor. Bu departmanların kendi içlerindeki ve diğerleriyle iletişim sürecinin yönetimi oldukça önemli hale geliyor. Bilinen bir gerçek var ki işletmenin farklı noktalarında yürütülen süreçlerin kontrol altında tutulması, iş verimliliğine önemli katkıda bulunuyor.

Logo İş Akış Yönetimi, geliştirdiği çözümleriyle işletme içi iş süreçlerinin oluşturulması, sürekli olarak takip edilmesi ve sonuçlandırılması işlemlerini tamamen dijital ortamda gerçekleştiriyor. Böylece iş akışları daha verimli ve sorunsuz gerçekleşiyor; işletme genelinde standardizasyon artıyor, maliyetler ve kayıplar azalıyor.

Logo Yazılım, kâğıt üzerinde gerçekleştirilen iş akış uygulamalarını dijital ortama taşıyarak evrakların hazırlanması, gönderilmesi, onaylanması gibi süreçleri ortadan kaldırarak hem zaman hem de maliyet tasarrufu sağlar. İş gücünde de belli ölçüde tasarruf sağlayan Logo Yazılım, esnek yapısı sayesinde sektörün ve işletmenin ihtiyaçlarına göre uyarlanabiliyor.

Logo Yazılımın, iş akış yönetimi için geliştirdiği Logo Flow, yoğun bir iş akışına sahip olan işletmeler için, sistemin zamanında, planlandığı şekilde ve belirlenen kriterlerde işleyip işlemediğini kontrol ediyor. Böylece süreçler her zaman aynı kalitede yürütülüyor. Kâğıt evraklarla ya da mail ortamında gerçekleştirilen onay süreçleri, Logo Flow ile dijital ortama taşınıyor. Böylece onay talebi, takibi ve yönetimi kolaylaşıyor; zaman aşımı sorunu engellenmiş oluyor; kâğıt maliyetlerinden ve zamandan tasarruf ediliyor.

İş akışı içinde yapılması gereken görevler; belirli kişiler, ekipler ya da departmanlara Logo Flow üzerinden otomatik olarak atanabiliyor. Atanmış görevler de yine sistem üzerinde görüntülenebiliyor ve mevcut işler arasında arama yapılabiliyor.  Logo Flow'un ayrıntılı yönetim ekranı ve zaman aşımı kontrolü, iş akış yönetiminin verimliliğini ve atanan görevlerin durumunu anlık olarak izlemeyi sağlıyor. Ayrıca e-posta bildirim özelliği sayesinde de görevlerde ya da planlamada oluşan değişiklikleri anında öğrenmek mümkün oluyor.

SDM Yazılım Hizmetleri,  işletmeniz için en iyisi olduğuna inandığı Logo Flow hakkında sizlere tam hizmet vermektedir. İnce bir titizlik gerektiren bu süreçte sizlerin daha iyi ve hızlı sonuç alabilmeniz için çözümler üretmeye devam ederken, sizler de işletme içindeki yönetimi kolaylaştırabilirsiniz.


Çerezler (cookie), sdmyazilim.com.tr web sitesini ve hizmetlerimizi daha etkin bir şekilde sunmamızı sağlamaktadır. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için Çerez Politikalarımızı ziyaret edebilirsiniz.