Dijital Asistanınız: Logo j-HR

Logo j- HR İnsan kaynakları süreçlerini dijital ortama taşıyor, işletmelerin ihtiyaçlarına göre uyarlayarak, dağınık yapıdaki işletmelere ve kalabalık İK departmanlarına etkili bir süreç yönetimi sağlıyor.

İşletmelerin en önemli departmanlarından biri olan insan kaynakları, özen ve titizlikle yürütülmesi gereken bir yönetim anlayışına sahiptir. İşe alış sürecinden, oryantasyona, performans değerlendirmeden bordro yönetimine kadar uzun bir süreci kapsayan insan kaynakaları yönetimi iş veriminin en önemli parçalarından biri.

Dijital dönüşümde işletmelerin yönetim alanında ki her ihtiyacını karşılayabilmek için çözümler üreten Logo Yazılım, j-HR ile de insan kaynaklarında etkin bir yönetim fırsatı sunuyor. Logo j- HR İnsan kaynakları süreçlerini dijital ortama taşıyor, işletmelerin ihtiyaçlarına göre uyarlayarak, dağınık yapıdaki işletmelere ve kalabalık İK departmanlarına etkili bir süreç yönetimi sağlıyor.

 

Logo j-HR’ın Avantajları

- İşe alım sürecinin en verimli şekilde yürütülebilmesini sağlayan Logo j-HR İşe Alım Yönetimi modülü, şirket içi ve dışından personel alımını ve karar süreçlerini kolaylaştıran çözümler sunuyor. Başvuru Kartları, Personel Talepleri Listesi ve Yanıt Mektubu raporları da sistem üzerinden alınarak işe alım sürecinin analizi ve raporlaması yapılabiliyor.

-Logo j-HR, işe alım ile başlayıp bordro süreçleri ile devam eden, performans değerlendirme ve kariyer yönetimi süreçleri ile devam eden tüm insan kaynakları aşamalarında uçtan uca bir yönetim imkanı sunuyor. Ayrıca bordro işlemleri de aynı sistem üzerinden rahatlıkla gerçekleştirilebiliyor.

-Logo j-HR sahip olduğu web tabanlı yapısı sayesinde tüm bilgilere zamana ve mekana bağlı olmadan, internet erişiminin olduğu her yerden ulaşılabiliyor.

- Logo j-HR, sunduğu çoklu dil desteği seçeneği ile çok-uluslu şirketler tarafından da rahatça kullanılabiliyor. 

-Logo j-HR'ın Logo j-Platform ERP ile entegrasyonu sayesinde hem insan kaynakları süreçleri hem de ERP sistemi tek bir platform üzerinden verimli bir şekilde yönetilebiliyor. 

-İşletmelerdeki bordro süreçleri de Logo j-HR üzerinden yönetilerek, insan kaynakları ekiplerinin iş yükü önemli derecede azaltılırken, bu süreçte çalışan kaynaklı hatalar azaltılıyor. Mevcut ve eski çalışanlarına ait tüm özlük ve nitelik bilgilerinin yanı sıra izinlerin detaylı ve etkin takibi de Logo j-HR üzerinden yapılabiliyor.

- Logo j-HR, Zaman Yönetimi modülü ile personelin izin tarihlerinden raporlarına, fazla mesailerinden etkinlik kayıtlarına kadar tüm verileri tek bir noktadan yönetme imkanı sağlıyor. Zaman Yönetimi modülü ile Çalışan Portalı’nın entegrasyonu sayesinde, çalışanlar portal üzerinden kendi izinlerini de güncel olarak takip etme imkanı sunuyor.

-Logo j-HR'ın ücretlendirme uygulamalarında, puantajlar sistemde muhasebeleştirilerek ilgili muhasebe fişleri oluşturuluyor. Ayrıca kuruma bağlı parametre oluşturma, ek ödeme ve ek kesinti yönetimi, borç-alacak aktarımları, izin aktarımı, mesai aktarımı işlemlerinin tamamı bu modül üzerinden gerçekleştirilebiliyor.

-Personelin tüm borç-alacak işlem kayıtları Logo j-HR üzerinde oluşturulup takip edilebiliyor. Açılan her bir işlem kaydı için ödemelerin yapılacağı işlem türü ve tipi sistem üzerinde belirleniyor. Çalışan Portalı ile entegrasyon sayesinde, harcırah ve masraf gibi alacakların kayıtları personel tarafından sisteme girilebiliyor.

-İK departmanları, yeni dönem bütçelerini oluşturmak için gerekli olan ücret ve bordro maliyetlerini Logo j-HR Ücret Senaryoları Yönetimi modülüyle kolayca hesaplayabiliyor. İşe alım ve işten ayrılma maliyetleri de bu senaryolara yansıtılabiliyor. 

 

SDM Yazılım Hizmetleri,  işletmelerin dijital dönüşüm sürecinin verimli geçmesi için Logo Yazılım ürünleri ile sizlere hizmet vermektedir. İnce bir titizlik gerektiren bu süreçte de işletmelerinizin kaliteli ve verimli sonuç alabilmesi sizlere yardımcı olmaktadır. Bu konuda merak ettikleriniz için bizlerle iletişime geçebilir, detaylı bilgi alabilirsiniz.

İlgili Blog Yazılarımız


Çerezler (cookie), sdmyazilim.com.tr web sitesini ve hizmetlerimizi daha etkin bir şekilde sunmamızı sağlamaktadır. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için Çerez Politikalarımızı ziyaret edebilirsiniz.